søndag 25. oktober 2009

Duften ev nybakt brød i huset ☺

På nyåpningen av Elkjøp i forrige uke var vi så heldige å få kloa i den siste Kenwood maskinen de hadde supertilbud på. Den er nå innviet og jeg sitter her og koser meg med deilig lunket brød med smør på. Det er Bjørn som har vært så flink å bake ☺ Tidligere i dag laget jeg eggesalat så nå gleder jeg meg allerede til niste i morgen, ingen tvil om hva som skal være på den ☺ Fra i går til i dag var vi på hytta. Vi hadde kjøpt et hjørneskap til hytta på finn.no for en stund siden og nå var jeg lei av å ha det stående i stua, i tillegg fikk vi kjøpt nytt salongbord til hytta i går på Loppis så da måtte vi bare ta turen for å bytte ut litt møbler - det ble riktig så fint ☺ Det snødde i Tuddal og snøen la seg skikkelig i går mens i dag regnet det akkurat som her. Er alltid så godt å være på hytta, skulle bare ønske vi fikk brukt den litt oftere ☺Ønsker alle en flott uke - så på yr at det ikke er meldt nedbør i løpet av uken og det hadde jo vært fint hvis det var tilfelle ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar