lørdag 25. september 2010

Jeg har prøvd meg på vintage kort.

Jeg syns vintage stilen er lekker men det er rett og slett en stil jeg ikke behersker i det hele tatt. En oppgave i Kort-O-Mania på scrapping.no var å lage et kort i vintagestil så da bare måtte jeg prøve. Ble ikke så fornøyd med resultat men fant ut at jeg vil prøve et par ganger til. Skulle nemlig lage kort til 2 gamle tanter hvor den ene er 92 år så da syns jeg disse utklippsbildene og stilen passer så fint til damer på den alderen ☺

Dette er det ene forsøket mitt på vintage ☺


Dette er det andre forsøket på vintage ☺


Dette kortet ble lage til en oppgave hvor tema var venneskap.


Så enkelt kan det også gjøres. Printa bare ut DC logo fra nettet og brukte en overlay fra Hamelys i tilegg til bazzil. 14 åringen som fikk sa at det var det kuleste kortet han noen sinne hadde fått så da er det jo vellykka. Hadde tenkt å pynte litt og men fant ikke noe som passa☺

Dette nyfødtkortet er jeg ikke helt sikker på om jeg er fornøyd med, ble litt mye mønster på arkene men det ble laget i hui og hast så det måtte bare bli sånn ☺






5 kommentarer:

  1. Så mange herlige kort du har laget!!!! Wow for en produksjon!!!

    SvarSlett
  2. Helledussen, her var det mange lekre kort!! Så kult med det DC kortet og at mottaker likte det så godt! :) Flotte vintage kort, du takler da den stilen ganske bra synes jeg! Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte kort!
    Spesielt vintagekortet syns jeg var helt nydelig! :D

    Klem.

    SvarSlett
  4. For en flott produksjon! Triller ut den ene "godbiten" etter den andre...
    Vintage stilen synes jeg du greide meget bra - nydelige kort!

    Ha en flott helg....

    SvarSlett
  5. Mye bra kort, du må slutte og si du ikke er førnøyd, for det SKAL du være.. Og jeg likte så utrolig godt kortet Nyfødt.. Det trakk til seg mine øyne med en gang.. Og jeg liker ikke barn engang ;-)

    SvarSlett