søndag 13. november 2011

Jeg er i ekstase!!!

Det er lenge siden jeg har blogget nå men, jeg er i ekstase og må bare dele det med noen ☺ Jeg har vært på Grorud treffet og på kurs med dyktige Finnabair fra Polen. Det var et kurs i går og et i dag og Bente og jeg har kjørt fram og tilbake og kun deltatt på kurs og ikke selve treffet. I går lagde vi en lo som er så fjernt fra min måte å scrappe på som det kan bli men du verden som jeg koste meg ☺ Lærte mange flotte teknikker og triks som jeg gleder meg til å bruke hjemme. Jeg bomma litt på pyntinga, det skulle være cluster (altså i klynger) men det ble det ikke hos meg, det ble pynt overalt og jeg er veldig fornøyd allikevel ☺

Prosjektet fra i dag er et lerret med collage og det var også utrolig moro å lage. Noe av det som var veldig morsomt med disse kursene var at ingen resultater ble like, alle gjorde alt på sin egen måte både når det gjelder pynt, oppsett og farger og det ble så mange lekre kreasjoner ☺


2 kommentarer:

  1. WOW dette her var utolig stilig!!!! Elsker de begge to. Så masse tøffe detaljer du har med her og to herlige bilder ♥ Jeg har en award til deg i bloggen min, håper du godtar den?? Ønsker deg en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine!
    Takk for kommentar i bloggen min:)

    SvarSlett