søndag 29. november 2009

Jeg har fått julekallender av mannen min☺

Min kjære mann kom hjem med kalender til meg for et par dager siden. Jeg ble veldig glad men kanskje ikke så overrasket siden det er 3. året på rad at jeg får det ☺ Det er en interiør kalender fra: http://www.imbsignatur.no/1.html

Like morsomt hver dag og åpne en liten pakke for å se hva de har pakket inn i år ☺

Han har for øvrig fått Pondus sjokoladekalender ☺

Så bare ungenes kalendergaver blir feridg pakket inn så er vi klare for 1. desember ☺

3 kommentarer:

  1. Så koselig med kalender,da! Og Ponduskalender passer nok best for en voksen mann,ja, tiåringen vår har kjøpt seg den - den er vel ikke så veldig egna for barn, for å si det sånn...
    Nå er det bare 2 uker igjen til jul - lykke til med de siste juleforberedelser!

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen i min blogg.Du har laget mangen fine kort ser jeg.God adventstid-

    SvarSlett
  3. så koseligt med egen kalender :)
    ønsker deg og dine en riktig fin forjulstid:)
    hilsen inger synnøve

    SvarSlett