mandag 21. desember 2009

Noen glimt fra vårt julehus :-)

I år pynta jeg til jul 1. søndag i advent. Har egentlig ikke pleid å gjøre det så tidlig før men er veldig fornøyd med det og kommer nok til å fortsette med det i årene som kommer. Det bli så lun og god stemning i huset når det pyntes og den vil jeg ha så lenge som mulig ikke bare fra lille julaften og i litt over 1 uke framover.

De fargeglade figuerene som ser ut som modellkitt er faktisk marsipan ☺ Det er mange kreativer saker her, bla annet stoler, sopper, snømenn, blomster og en ku ☺

Jeg måtte ha en amaryllis i år. Har alltid pleid å få en slik av mor så jeg kjente at jeg bare måtte kjøpe meg en slik selv i år. Den er stor og flott med 4 blomster på den ene stilken og en stilk til med stor knopp ☺ Det vekker gode minner å ha en slik blomst ☺

For meg så finnes det ikke noe mer sjarmerenden enn ungenes selvlagde nisser - det er virkelig rørende hvor ivrige de blir hvert år når nissene kommer fram og de mimrer og snakker om hvem som har lagt hvilken når ♥

Ønsker alle noen rolige dager med opplading til den store dagen ☺

3 kommentarer:

  1. Det ser kjempekoselig ut hos deg Janne!!

    Amaryllis er den vakreste blomsten jeg vet! Gode minner er viktig å ta vare på:)

    I dag flytter nissene inn hos meg;)

    SvarSlett
  2. Ja, det er koselig å finne fram all julepynt.
    Jeg ønsker deg og dine ei riktig god jul!
    Klem, Pia

    SvarSlett
  3. Tipper dette ble en rar jul... men hyggelig å ta frem gode minnene!

    Juleklem

    SvarSlett