mandag 25. januar 2010

Scrapping og strikking ☺


Hadde planer om å være med på Diva på scrapping.no denne månden men jeg har bare fått unna 1 oppgave så da blir det ikke noe. Denne loen er laget etter en skisse fra pagemaps.com, jeg bare digger skissene dems ☺

Bildet er fra Paris når vi var der i høstferien, det ble en ekstra lang pause på oss på Trocadero for ungene koste seg sånn i fontentene der. De var klissvåte etterpå men heldigvis var det varmt i luften så de tørket fort ☺
Jeg har strikka og tova sitteunderlag til ungene. Jeg har også nålefilta forbokstaven dems ned i hjørnet. Det jeg ikke tenkte på var at det ville krympe i tovinga så det syns ikke så godt som jeg hadde tenkt så kanskje jeg gjør det en gang til.


Sterkt innspirert av sitteunderlagene strikket jeg meg en veske hvor jeg nålefila et hjerte, er velidg fornøyd med veska og bruker den hele tiden ☺

4 kommentarer:

  1. Flinking! Flott både LO og strikkerier....digga veska skikkelig!

    SvarSlett
  2. Å, for en koselig veske! Forstår godt at den stadig er i bruk. Og sitteunderlagene må virkelig komme til nytte denne snørike vinteren!
    Tror forøvrig jeg har sett deg en gang - på Martines landhandleri på Kongsberg for et par år siden. Datteren vår bodde der i et år mens hun var i turnustjeneste sykehuset der. Turte ikke snakke til deg, for jeg husket ikke nicket ditt fra scrapping.no :-)

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært, både med scrapping og strikking!

    SvarSlett
  4. P.S: en utfordring til deg inne i bloggen min - tar du den;)

    SvarSlett