søndag 31. januar 2010

Utfordret - lett men komplisert ☺

Jeg har fått en utfordring fra Pia, som forøvrig og særs fortjent har blitt kåret til årets morsomste mammablogg - HURRA!

Utfordring var egentlig ganske enkel men ble for meg litt komplisert ☺ Jeg skulle legge inn det 6. bildet i den 6. mappa, høres enkelt ut sant. Men så starter grubleriene, skal jeg velge den 6. mappa under bilder så ble det 2009, og under der så har jeg jo mange mapper siden jeg sorterer for hver mnd og, så da måtte jeg gå enda et nivå nedover og kom da til juni, og under der så er jammen bildene sortert enda en gang nemlig for hver hendelse så da måtte jeg legge på enda et nivå, og enda et nivå for å komme til det 6. bildet den 6. dagen - ble litt usikker på hvordan dette var i forhold til spillereglene så jeg måtte bare skjære igjennom og valgte rett og slett 2010 mappa hvor det foreløpig bare er januar mappe, så valgte jeg den 6. mappa der og så det 6. bildet. Det ble av armbånda mine igjen ☺ Tenk at noe så enkelt kan tenkes i stykker på denne måten ☺




2 kommentarer:

  1. He he, se der,ja! Jeg måtte også gruble på de mappene, for de siste mappene mine burde vært samla i 2010-mappa. Og da hadde en annen mappe blitt den 6.mappa....
    Flotte armbånd!
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. he he...ja det er ikke så greit gitt:o) Armbånda er nydelige de og fortjener godt en visning til!

    SvarSlett