tirsdag 5. januar 2010

Var det 40? Nei, for tenk!

Jeg fikk dette flotte kortet til bursdagen min i går, det er Surfine/Bente som har laget det ☺ Har to gode venninner (Bente og Eli) som har som hobby å gjøre et stoooort nummer ut av at de er nesten 11 måneder yngre enn meg, de er født samme året men i slutten av november ☺ Her syns jeg de dro den litt langt da - det er jo leeeeenge til jeg er 40 - eller er det ikke?????

Ellers så har livsstilsendringene blitt satt ut i livet i dag. På jobben var det kaker, sjokolade og pepperkaker og jeg spiste ingenting! Det er jeg fornøyd med ☺☺☺Det var hardt men det føles som en ganske stor seier faktisk ☺

3 kommentarer:

  1. He, he:) syns det er veeeldig festlig å erte litt jeg, da;) Flink du var på jobb når du sto over alle fristelsene! Det er en seier å klare å si Nei Takk! Klem fra den svært så unge venninna;)

    SvarSlett
  2. Erte og erte og erte!!!

    Bare godt ment altså, og egentlig så var det fordi du var så klar på at du nærmet det 40 på en artig fest i min ringe heim for bare kort tid siden. Tihiii!!

    Men altså...det er leeeenge til 40!

    Flink du er som takket nei da!! Det er jenta si det!

    SvarSlett
  3. Mobb i vei derer jenter - jeg er godt vant med det etter over 20 år og blir i hvertfall ikke fornærma ☺ Det føles faktisk godt å være den modne damen av oss ☺☺☺

    SvarSlett